Eyl 28

GTA 4 (IV) Full Tek Link İndir

Oyun Adı : Grand Theft Auto IV
Oyunun Sürüm Adı : Razor 1911
Oyunun Çıkış Tarihi : 29 Nisan 2008
Dosya Türü : İSO [Sanal sürücülü oyunları açmak için tıklayınız]
Dosya Boyutu : 13,8 GB
Oyun Dili : İngilizce
Rar Şifresi : www.bedavaoyunindir.org
Crack : İçinde Mevcuttur.


GTA 4 ile Liberty City’e geri dönüyoruz.Eskisinden çok daha fazla detayı üzerinde barındıran oyunda gene kendimizi belanın merkezinde buluyoruz.Niko ve arkadaşları ile beraber yaşayacağınız bol kanlı ve aksiyonlu bir macera hazır mısınız? Roman Niko’yu Çağrırken Telefonda Bazı Yalanlar Söylüyor Biz Bu Yalanları Şehre Gelince Anlıyoruz.Roman Bazı Kişilere Büyük Borçları Olan Biri Ve Biz Gelince Onun Borçlarını Kapatmak İçin Bazı Pis İşler Yapıyoruz.İşleri Yaparken Konu Farklı Boyutlara Taşınıyor Ve Bizi Sürükleyici Ve Süprizlerle Oldu Hikayeler Bekliyor.4. Oyunu eski Oyunlarından en Büyük Ve Dikkat Çeken Özellik İse Grafikler.Trailer’dan Oyunun Grafiklerini Görmüşssünüzdür.Karakterlerin Tasarımları,Şehrin,Araçların,Elbise Ve Bir çok Küçük Detayın Grafiği Bizi Büyülüyor.Oyunda Kullanılan Grafik Motoru R.A.G.E (Rockstar Advanced Game Engine, daha önce Table Tennis oyununda kullanıldı). Bunların Yanı Sıra Çatışmalarda Etraft Mermilerden Zarar Görücek Ve Elimizde Ağrı Bir Silah Varken ( Sopa,Demir Vs.. ) Duvara Vurduğumuzda Kırılmalar Görücez.Bu Kez Şehrimiz 24 Saat Canlı Ve Şehirdeki İnsanlar Farklı Kıyafet Ve Yüze Sahipler Hepsi Birbirinin Aynısı Değil.Bizim Dikkatimizi Çeken ise Bu Özellik.Şehirde Gezerken Gazete Okuyan,Telefonla Konuşan,Duvara Yaslanmış Gibi Normal Hayatta Gördüğümüz Davranışa Sahip İnsanlar Olacak.4.Oyunda İnsanlarla İlişkileriniz Çok Önemli. Sizi Bir Yere Davet Ettiklerinde Gitmesseniz Ve Bunu Defalarca Tekrarlarsanız o İnsanlar Olan İlişkiniz Bitiyor.Bazen Telefonla Arkadaşlarınızı Arayıp Belirli Bir Buluşma Alanaı Belirleyip Eğlenebiliyoruz Ve Dertlerimizi Anlatabiliyoruz.4.Oyunda Arba Hırsızlığının Yanı Sıra Taksi Tutmaya Daha Fazla Önem Verilmiş Çünki Bu Kez Şehir Güvenliği Üst Seviyede Buda Demektirki Zorlu Polisler Bizleri Bekliyor.Kontrollerden Bahsetmek Gerekirse Oynadığınızda Size Zevk Veren Önemli Hususlardan Biri Kontroller Olacak.Bu Kez Çok Daha Farklı Ve Gelişmiş Kontroller Bizi Bekliyor.Radarımız Fazla Gelişmiş Yerine Daha Sade Olarak Konmuş. Radarın Üstünde Yeşil Çubuklarla Sağlık Göstergemiz Bulunuyor.Artık Radar’dan Fazla Görev Yapmıycaz.Ama Daha iyi bir Özellik var GPS Sistemi Ve Telefonla Hareket Edicez.Bizi Telefonla Arayıp Adresi Vericekler Ve Biz GPS ile Adresi Bulucaz. Nerdeyse Her Arabada GPS Mevcut.



Grand Theft Auto IV Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7
İşlemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz
Ekran Kartı : 512 MB
Boş Alan: 16 GB
Ram: 2GB

 

hemenindir

 


http://turbobit.net/eqekwy4ofm0r/Grand_Theft_Auto_IV.rar.html


http://letitbit.net/12569.1bc758995a8cbf90cd115e96dd76/Grand_Theft_Auto_IV.rar.html

GTA 4 (IV) Hileleri: (Hileleri Görmek İçin Linkleri Göster Kısmına Tıklayınız.)

Linkler için sağdaki botuna tıklayın Tümünü SeçLinkleri Göster

 


YouTube Preview Image

GTA 4 (IV) Full İndir-GTA 4 (IV) Gezginler İndir-GTA 4 (IV) Torrent İndir-GTA 4 (IV) Türkçe Yama-GTA 4 (IV) Crack İndir-GTA 4 (IV) Pc Oyunu İndir-GTA 4 (IV) Letitbit İndir-GTA 4 (IV) Turbobit İndir- GTA 4 (IV) bedava indir



66 Yorum “GTA 4 (IV) Full Tek Link İndir – (Ücretsiz İndir)”

  1. abdulehet Yorumu:

    yasim16 okuldayim islemiyorum isterdim dunyada herkes iyi olsun

  2. oğuz özgülz Yorumu:

    oyun ssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

  3. murat özbey Yorumu:

    çok iyi bir oyun bu demo muhteşem

  4. admin Yorumu:

    oyun full demo degil

  5. SERG Yorumu:

    BEDAVAMI

  6. admin Yorumu:

    bedava az sonra link ekleyecem indir.

  7. furkan Yorumu:

    basıl yuklenıyo ben yukleyemedım

  8. emin bolat Yorumu:

    oyun full mü kaç saate iniyor kurulum resimli anlatım varmı

  9. admin Yorumu:

    @emin bolat evet oyun full ama yasadigimiz kisa sureli sunucu sıkıntimiz var. Hemen ekleyecem.

  10. enes Yorumu:

    kardeş 2 günde kuruluyor dio çok fazla bu

  11. admin Yorumu:

    enes yapacak bişey yok. tek link paylaşıyoruz.

  12. onur Yorumu:

    oyunu oynaya bilmemiz için bilgisayar özelikleri ne olmalı

  13. gülay Yorumu:

    yorum yok üzgünüm

  14. mert Yorumu:

    oyunun indirmek çok kolay

  15. muhammed Yorumu:

    rar şifrsi yanlış admin

  16. muhammed Yorumu:

    bir ilgilenirmisin

  17. admin Yorumu:

    Rar sifresi yokki girmedim

  18. Doğan Yorumu:

    Admin gta 4 dün en son güncellmesi varmı varsa hangisidir acaba yardımcı olabilir misin…Cevap bekliyorum..

  19. kermıt Yorumu:

    admin boyut 13,86

  20. kermıt Yorumu:

    admin oyunun kurulumu nasıl

  21. ali Yorumu:

    ellerine sağlık

  22. aa Yorumu:

    admin sağl süper bir oynnn bu yaaaa

  23. hmz çlk klpsz Yorumu:

    arkadaşlar turbo bıtten premıum generator soyleye bilirim hızlı ınmesı ıcın

  24. mert Yorumu:

    ya ındıremedım neye tıklıcaz bırı yardımcı olurmu lutfen

  25. osman Yorumu:

    nası indircez yha

  26. himoki Yorumu:

    ty admin 4 saat de indirdim siteniz güzel bu arada turbobit tek link olduğu için ayrı bi güzel =))

  27. Almira Yorumu:

    oyun quzel de çok qeç ınıyor..

  28. mustafa Yorumu:

    nasıl indircez.

  29. elmander Yorumu:

    kurulumu içinde mi

  30. elmander Yorumu:

    resimli kurulum içinde mi admin eğer yoksa nasıl kurcaz

  31. polat Yorumu:

    oyun nasıl yükleniyo

  32. esra Yorumu:

    admin ben kuramadım nasıl kurcaz acil cevap bekliyorum

  33. admin Yorumu:

    @elmander hayatinda hic oyun yuklemedin mi?

  34. murat Yorumu:

    hacı admin indirme linki nerede tek link olan

  35. kaan Yorumu:

    admin bu nasıl kuruluyor kurmayı biliyorum ama yani crack gerektiriyormu direk setuptan kuruluyorsa kolay

  36. Efe Yorumu:

    çok süper! şimdiye kadar burdan indirdiğim bütün oyunlar çalışıyor! emeğe saygı teşekkür ederiz saol admin

  37. garq Yorumu:

    ben bu oyunu seviyorum

  38. master Yorumu:

    oyun quzel ındırebılenler ıcın oyunda başarılar :)

  39. ömer Yorumu:

    arkadaşlar benim bilgisayarın özellikleri şunlar
    3 gb ram
    465 gb hardisk
    ekran kartı 512 mb ekran kartının adı ise
    NVIDIA GEFORCE 7300 SE / 7200 GS

    GTA 4′ Ü KALDIRIRMI lütfen cevap yazın

  40. Kürt ali Yorumu:

    usta helel olsun açtı bende indirdim biraz geç oldu ama indi harbiden süpermiş ben hayatımda böyle güzel oyun görmedim gtsan dan daha süper

  41. muho Yorumu:

    ya ben şimdi oyuunu indirdim ama yüklemesi sorun bari resimli anlatım yapaydınız bee

  42. berat Yorumu:

    oyun nereye basınca indiririyo

  43. melih Yorumu:

    nasıl iniyo admin yada başkası

  44. efe Yorumu:

    nasıl indircem

  45. fatih Yorumu:

    kurulum yokmu

  46. gürsel Yorumu:

    güzel oyunlar var ama indiremedim hala

  47. yunus emre Yorumu:

    arkadaşlar yha lütfen bi yardım edin bu oyun nasıl iniyior yha

  48. mehmet Yorumu:

    Admin K.gelsin. Turbobit Link’i Yenilermisin Ölmüş :(

  49. admin Yorumu:

    @MEHMET BİRDAHA DENE İSTERSEN

  50. aykut Yorumu:

    arkadaslar bende dvd si var yükleniyor fakat setup bitince bayagı daha bekliyorsunuz ondan sonra crack yapacaksınız fakat oyunu yuklemesını bekleyebılırsenız

  51. emre Yorumu:

    nereye basıp indiriliyor
    lütfen söyleyin :)

  52. onur abbaszade Yorumu:

    super

  53. turgay Yorumu:

    nereye basıp indiriliyor

  54. melih gerin Yorumu:

    admin oyun paralımı yha

  55. Görkem Yorumu:

    linki bulamayanlar buyrun turbobit indirme linki http://turbobit.net/eqekwy4ofm0r/Grand_Theft_Auto_IV.rar.html

  56. Görkem Yorumu:

    [Ömer] arkadaşlar benim bilgisayarın özellikleri şunlar
    3 gb ram
    465 gb hardisk
    ekran kartı 512 mb ekran kartının adı ise
    NVIDIA GEFORCE 7300 SE / 7200 GS ]
    Bu özellikler iye gta 4 ü orta tada yüksek ayarda oynayabilirsin

  57. sanane Yorumu:

    güzel de cok diyor ya bilgisayar 2 gün açık mı kalıcak

  58. berkant Yorumu:

    bana yol verinn gta 4 ün hastasıyımm indirmem gerek oyunu oynadım süper ama arkadasımda oynadım

  59. berkant Yorumu:

    nereye basıp indirebilirim

  60. batuhan Yorumu:

    ya bana allah rızası için linkini atın gta ıv ın

  61. ömer Yorumu:

    harika oyun gta 4 ama indirirken biraz ugrasacaksınız hadi görüşürüz

  62. serhat ilhan Yorumu:

    ! D:\oyun\gta4\Grand_Theft_Auto_IV.rar: Grand_Theft_Auto_IV\rzr-ga4a.iso dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk

    dosyayı çıkart dediğimde bu hatayı veriyor arkadaslar oyun insin diye 16 saat bekledim ya bu nedir nasıl çözeceğim ben bunu =(( yardım edin

  63. furkan Yorumu:

    kardeşim winrar dosyasını onar de bence düzelir

  64. fosforat Yorumu:

    oyun san andreas mı ve bu siteyi nerden kuruyosun adminnn

  65. ADMİN Yorumu:

    Oyun gta 4 . serisidir . Site kurulumuda php dir

  66. sefa Yorumu:

    abı kac gun surer ındırmeİ?

Yorum Yap


− iki = 2